2012. január 20., péntek

Taupe körmök (H&M Nail polish Taupe teszt)

Taupe körmök (H&M Nail polish Taupe teszt)

Még tavaly megvettem életem első H&M-es körömlakkját, ráadásul abban a színben, amelyet régóta keresek. Sajnos csak most próbáltam ki, mert egy kicsit elfelejtkeztem róla. Ezt a színt a taupe névvel illetik és sok sztár szívesen viseli. Összegyűjtöttem nektek a különböző márkáknál lévő alternatívákat, lent pedig a kész körmeimet láthatjátok.....

A lakkról: szépen terül, akár egy rétegben is használható, akkor világosabb a színeredmény, én két rétegben vittem fel.

 forrás:http://www.whowhatwear.com

Kate Beckinsale, Dree Hamingway, Gwyneth Paltrow és Lily Allen is imádja ezt a színt.


Essie lakkok: "chinchilly" és "mink muffs"
Opi lakkok: "You don't know Jaques" és "Over the taupe"
Chanel: "Trapeze" és "Particuliére"
Mac: "Light affair"
Zoya: "Jana"
Rimmel: "Stay Gray"
Catrice: "200- From Dusk to Dawn" és "220-Lost in Mud"
Essence: "34-Walk of flame"

A saját körmömön:
 természetes fényben

 lámpával megvilágítva

Nektek hogy tetszik ez a szín? Van ilyen lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése