2012. január 31., kedd

DIY Láncos karlánc saját kezűleg



 Mostanában nagyon bele vagyok szerelmesedve ezekbe a karláncokba. Tetszik, hogy két vagy több különböző "anyagot" fonnak össze, ezért úgy döntöttem megpróbálom megvalósítani.

Kellékek:
  • szalag vagy bőrpánt 
  • lánc (akár arany, ezüst, de bizsu is lehet, vagy kreatív boltokban láncdarab)
  • olló
  • kapcsok a lánc végére
  • szalag, medál díszítésképpen
Az elkészítés menete:

  1. A láncot tekerd körbe annyiszor a csuklódon, amekkora karkötőt szeretnél.
  2. A szalag és a lánc legalább kétszer akkora legyen mint a lánc. Dugd át a szalagot, bőrpántot az első szemen, majd köss rá csomót.
  3. Ezután az szálat dugdosd végig a láncszemeiben egészen a végekig.
  4. Itt köss egy újabb csomót.
  5. Helyezz kapcsokat a karkötő két végére.
  6. Díszítsd szalaggal, köss masnit, tegyél fel rá medálokat
Nekem ez lett a végeredmény:

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. awww, imádom én is, olyat szeretnék ami az elsőképen a bézs, vmeik diy oldalon is azt a fajtát láttam. viszont olyan típusú láncot sehol nem találok. nincs esetleg vmi tipped?

    VálaszTörlés
  2. igen, ott a láncot teljesen beburkolják! Jenni Radosevich oldalán találsz egy módot! Nézd meg itt:
    http://www.ispydiy.com/2012/01/my-diy-rope-wrapped-chain-bracelet.html

    VálaszTörlés