2012. április 16., hétfő

DIY Barátság Hamsa Karkötő

Az ötlet a The Hills-ből ered, ott láttam előszőr Lauren Conrad kezén ezt a karkötőt. Ezek a barátságkarkötők párban léteznek, jóbarátnők adják egymásnak.
Így néz ki:

A karkötőn egy iszlám, zsidó motivum (amulett) található, a Hamsa kéz vagy másnéven Fatima keze.
A hamsa nagyon elterjedt az észak-afrikai kultúrában, a lakásokban sokféle megjelenítésben találkozhatunk vele. A szó jelentése "öt", babonás szimbólum, rontás és szemmel verés ellen véd, állítólag szernecsehozó talizmán. Mária kezével is azonosítják.
Ha részletesebben érdekel, ITT!! olvass utána!

Én is készítettem kettőt, magamnak és a legjobb barátnőmnek, ilyen lett:
Kellékek:
  • bőrszál
  • szerelőkarikák
  • delfinkapocs
  • szalagvég-záró
  • Hamsa amulett (Vateráról)
Elkészítés:
Hármas fonással befontam a szálakat, lezártam a végüket. Előtte a hosszát odaigazítottam a kezünkhöz.
Feltettem a kapcsokat és a medált a szerelőkarikákkal.

Ennyi!
Nagyszerű DIY ajándék!

2 megjegyzés: