2012. április 10., kedd

H&M vásárlás és új rovat

Sziasztok!
Hétvégén beugrottam a H&M-be és az alábbi szerzeménnyel mentem haza:
(Belseje)

Ez egy korall színű csípőgatya, sajnos azért lett ilyen gyűrött, mert otthon próbálás után képtelen voltam levenni!
Nagyon finom puha az anyaga!
Igazából már ezer éve szerettem volna egy színes, vidám gatyót, és borzasztóan örültem, hogy a (jelenlegi) kedvenc színemben találtam. Nem volt egy olcsóság (számomra), de úgyis tök ritkán veszek nadrágokat, úgyhogy belefért....6990 Ft volt.
Ezen kívül most volt egy olyan akció a H&M-nél, ha 7000 Ft felett vásárolsz, akkor kapsz április 10-17. között 1500 Ft kedvezményt a vásárlásod árából. Vettem még egy sima fehér pólót is, így kaptam kedvezményt is.
Nem nagyon tervezek, ilyen mit vettem posztokat a jövőben, ezt csak azért mutatom meg most nektek, mert ez a gatya és ez a szín ihletett meg! Kitaláltam, hogy indítok egy új rovatot, Színtanoda lesz a neve.
A lényeg, hogy minden hónapban lesz egy kedvenc, trendszín, amiről írni fogok, mihez illik, hogyan hordjuk stb.
El kell hogy mondjam, hogy nem vagyok egy nagy öltözködés guru, próbálgatom a szárnyaimat és van már egy kialakult stílusom is, amit Adél barátnőm sokszor úgy mond: "Ez olyan Vikis!"
Szóval igyekszem hozni olyan képeket is, hogy mások, hogyan hordják az adott színeket, pl. celebek, bloggerek, és néha lesz egy-két saját kép is.
Remélem tetszeni fog, nemsokára jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése