2012. május 7., hétfő

Fagyiszínű konfetti köröm és egy kis DIY

Már nagyon reklámozom, hogy májusban a Színtanoda a fagyiszínekkel foglalkozik. Én személy szerint imádom a pasztell színeket, nagy öröm, hogy most ez divat, mindenhol ilyen cuccokba lehet botlani!
Szokás szerint lesz divat rész, smink, köröm tipp is.
A körömmel már nem tudtam várni!
Íme egy kis vidámság a hétre, ezzel könnyebben eljön a hétvége:

Színek:
Alapnak:
  • Rose Nails 08
Pöttyök:
  • Saját DIY menta és babakék
  • Moyra fehér
  • Banánsárga S-he 297
  • Avon Loving lavender
  • Astor Fruity Scent 119 

 Mivel nem volt otthon pontozóm, ezért készítettem egyet:
Kellékek:
-süthető gyurma
-különböző méretű gombostű

Így készült:
-Hosszú hengert formáztam a gyurmából
-Beleszúrtam a tűt
-Kisütöttem

Tipp: több méretű pontozót készíthetünk többféle gombostűvel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése