2012. május 23., szerda

Pasztel körmök gyümölcsökkel

Ilyen lett az első próbálkozásom a gumidíszekkel!

Tapasztalatok, a készítés folyamata:
  1. Tulajdonképen az alap rózsaszín lakk, az Essence BTGN alaplakkja, a Soft Pink (azt hiszem ez a neve).Két rétegben vittem fel
  2. Ezután következett a díszek felhelyezése, ami nagyon nehéz feladat volt számomra. Buta módon úgy  gondoltam, hogy színtelen körömlakk segítségével rögzíteni tudom. Hát nem jött össze, hiszen a dísz merev és nem vette fel a köröm ívét. (Hát igen nem hiába építik be a körömbe.)Akkor most mit csináljak? Körömragasztóval ragasszam oda? Persze nem volt otthon, már ezer éve nem használtam....Viszont a körömépítgetős korszakomból maradt még egy kis fedő zselém, azzal pöttyintettem egyet a körömre, rányomtam a díszt, majd betettem az UV lámpába 3 percre.
  3. Ráhúztam a körmeimre 1 réteg Essence BTGN top sealer-t. A gyűrűs ujjakon a száradó lakkba szórtam egy kis barack színű csillámport. Erre még egy réteg top sealer került.
Rajta volt egy hétig, bár nagyon aggódtam, hogy egyszer csak valamibe beakadnak a díszek, és leszakad az egész, de ez nem történt meg.
Leszedés: Acetonos lakkal és egy kis reszeléssel, ügyelve, hogy a körömlemez ne sérüljön (Essence 6 oldalas polírozó).
Tipp: érdemes vékonyabb díszeket választani!

Gumidíszek és csillámpor: műköröm-kellékesből.

Ti hogyan teszitek fel ezeket a díszeket?
Meddig tart? Milyen tapasztalataitok vannak?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett;-) én is régóta szetetnék fimo gumirudakat :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Nekem is vannak ilyenek, még nem volt alkalmam kipróbálni őket :(

    VálaszTörlés