2012. október 15., hétfő

Mogyorós-leveles asztali dísz őszre

Sziasztok!

Folyamatosan díszítgetem a lakást az ősz színeibe, ezen a hétvégén végre sikerült az asztali díszt ősziesíteni.
Az üvegtálam megmaradt (ezt nagyon szeretem, általában csak a belsejét szoktam cserélgetni a szezonok alatt), a kagylóhéjakat, csigákat, kagylókat kiszedtem belőle és végül ez sikeredett.



Így készült:

Anyagok
  • üveg tál
  • mécsesek
  • mogyoró
  • toboz
  • műlevél és termések
  • potpourri (megmaradt darabkák)
  • ragasztópisztoly
Elkészítés:

  1. Előszőr beleszórtam a mogyorót az üvegtálba, utána ráhelyeztem a mécseseket.
  2. Díszítettem a tobozzal, majd a potpourrival.
  3. A tál oldalára ráragasztotta a leveleket, terméseket.

Lehet igazi levéllel is csinálni, de így talán tartósabb!
Abszolút pénztárcabarát, egy fillért se kellett rá költenem ebben az évben!
Tobozt, mogyorót lehet gyűjteni. A leveleket, terméseket szintúgy, a "mű" változatot én tavaly a virágosnál vettem kb. 300 Ft volt. A mécses is megmaradt a tavalyi koszorúkészítésről, de 250-ért biztos hozzá lehet jutni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése