2012. február 2., csütörtök

Én így tárolom az ecseteket

Újévi fogadalmam egyike volt, hogy a hálószobámat rendbe teszem. Gardrób, fésülködőasztal, komódok, stb.
Először a fésülködőasztallal felületével kezdek. Ide ki szeretném tenni az ecseteket, parfümöket, 1-2 sminkcuccot. Persze nem az összeset, mert nekem az annyira nem tetszik, hogy ömlesztve minden kikerül, csak úgy 1-2 szép darabot, ami dekorációnak is tökéletes.
Ma reggel úgy gondoltam kicsit kutakodok a neten ecsettárolás ügyében.
Bár még nincsenek professzionális ecsetjeim, de nagyon tetszenek, hogy sokan dekorációnak is kiteszik az asztalukra. Egyrészt praktikus is, nem kell keresgélni, csak kikapom őket, amikor használom. 
Úgy döntöttem magam is alkotok egyet-kettőt, mivel jelenleg csak a kis tartójukban kuksolnak.
Először megmutatok néhány képet, hogy mások ezt hogyan csinálják, utána meg megmutatom az én remekművemet!

1. Úgy láttam a legtöbben így csinálják:
Üvegpohárba, vázába, tálkába színes díszhomokot, vagy gyöngyöt szórnak, majd beleszúrják az ecsetet. Akár szalaggal, matricával is lehet díszíteni az üveget.

2. Vannak, akik a természetes dolgokat kedvelik:



3. Az én remekművem:
(Egy kicsit újrahasznosítást is végeztem)
Kellékek a bal oldalihoz:
  • Régen nem használt ékszertartó doboz
  • Gyöngyök több színben
  • Szalag
  • Kristálymatricák

Kellékek a jobb oldalihoz:
  • Üveggömb
  • Üvegkövek, gyöngyök, kagylóhéjörlemény (pontos nevét nem tudom)

Elkészítés:
  1. A dobozt körbetekertem a szalaggal, majd masnit kötöttem rá.
  2. A dobozba és a gömbbe beleszórtam a gyöngyöket, kagylóhéjat, kavicsokat.
  3. A dobozra díszítésképpen ráragasztottam a kristálymatricákat.
Az a jó, hogy egy fillérbe nem került, mert mindent otthonról összeszedtem.
Ha valaki nem ilyen szerencsés:
Üveggömb, "belevalók", szalag: kreatívos boltok, virágüzletek
Matrica: kínai mindenes bolt

Ti hogyan tároljátok az ecseteitek?

1 megjegyzés: