2012. augusztus 27., hétfő

Őszi dekorálás a megújulás jegyében

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogyan vagytok vele, de a nyár vége felé előtört belőlem a lakás belső terének megváltoztatása. Minden évszakban igyekszem egy-két dolgon változtatni, új színekkel próbálkozni. Annak idején úgy terveztük, hogy naturális színek lesznek a nappaliban, konyhában, hiszen ahhoz bármikor lehet bármilyen színt párosítani. A vajszínű falakhoz és wenge bútorokhoz tudok kéket, narancsot, pirosat, sárgát bármilyen színt hozzátenni, de ha elegáns hatásra vágyom akár arannyal és fehérre is kreatívoskodhatok.
Várom már az őszt, szeretem a sárga, narancs, bordó, barna színeit. Úgy döntöttem, hogy szépen fokozatosan kb. decemberig ( mert akkor jön a karácsonyi dekor ) őszies, de vidám színekbe öltöztetem nappalimat, konyhámat.

Ez lenne az (egyik) ötletem: pinkes-narancsos-barnás
a polyvore-on készítettem


Nem szeretném nagy költségekbe verni magam, és sok mindent szeretnék saját kezűleg elkészíteni, ezért úgy gondoltam, hogy az alábbi tárgyak kicserélésével és felújításával fogom megvalósítani ötleteimet:
  • gyertyatartók
  • dobozok
  • párnák
  • ágytakaró
  • terítő
  • székpárna
  • tányéralátét
  • vázák, kaspók  
  • további díszítőelemek
Akik további extra hatásra vágynak:
  • függönyök
  • szőnyegek
  • képek
  • lámpák
Színlehetőségek:

További inspiráció:



Sok DIY ötlettel jövök és igyekszem a felújítás lépéseit veletek is megosztani! Lesznek tökös, majd halloween-es dekorációk, koszorú, asztaldísz készítés!
Hamarosan jövök egy fillére mécsesötlettel is!

Amúgy ti mit szoktatok dekorálni ősszel?

Üdv: Viki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése