2012. augusztus 9., csütörtök

DIY glitteres tornacipő + néhány ötlet

Sziasztok!

Nagyon szerettem a tornacipőm, szépen el is használódott! Nem vettem nagy összegért, kb 2500 Ft volt tavaly, de úgy gondoltam, hogy kidobás előtt még kezdek vele valamit, szerintem nagyon jól sikerült.
Az inspiráció:

Ilyen volt:

Ilyen lett:


Kellékek:
  • cipő
  • hobby lakk, textilre használható
  • glitter
  • kistál keveréshez
  • ecset
  • strasszkövek, konfettik stb.
  • fehér akril festék, vagy bármilyen vízálló festék
  • olló
  • szatén szalag, cérna, tű (csak akkor, ha levágod a szárát)

Készítése:
  1. Előző este kimostam a cipőt, hagytam megszáradni.
  2. Másnap kiszedtem a  cipőfűzőket, levágtam a szárát.
  3. A tálkában összekevertem a lakkot a glitterrel.
  4. 3x felkentem a glitteres lakkot a cipőre, kihagyva a talp gumirészét. A rétegek között fél óra száradást hagyjunk. Ha kitesszük a napra, akkor gyorsabban szárad! Száradás közben az ecsetet vízbe tegyünk, mert ha rászarad a lakk, akkor annyi, kidobhatjuk!
  5. A talp gumirészére is felvittem 2-3 réteg festéket, majd száradás után 1 réteg hobby lakkot.
  6. A cipő orrát színtelen lakkal lefestettem, majd ráraktam a csillagokat. Ezután még 2 réteg lakk következett.
  7. A szaténszalagot rávarrtam a vágásra, beleraktam a cipőfűzőt, majd a cipő nyelvét előrehúztam és odavarrtam 1-2 helyen.
További ötletek a tornacsuka felújítására:
1. Szegecses

2. Állatmintás

3. Festett


4. Ombre

Ti újítottatok fel már tornacipőt? Hogyan? Hordtátok is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése