2012. augusztus 30., csütörtök

Egyszerű, olcsó gyertyatartó házilag

Az a jó a gyertyákban, gyertyatartókban, hogy egy kis színt tudunk bevinni a lakásba, úgy hogy nem sok pénzt költünk!
Kirakunk pár gyertyát az asztalra és már meg is van egy kis dekoráció.Ez akár a szobákban is jól jöhet, vagy a teraszon, ebédlőasztalon, ha éppen vendégeket várunk!
Jön a nyár vége, sokan még rendeznek egy utolsó kerti bulit, ahhoz is remek világító ötlet, hogy saját kezűleg készítünk szép mécsestartót!
Három ötletet hoztam ehhez, remélem valamelyik elnyeri tetszésetek.

Íme:
(Ja, úgy döntöttem ilyen színek lesznek a lakásba ősszel.)
1. Színespapírból lyukasztóval


Ugyanaz "éjszakai használatban"

2. Vágással (forrás:howaboutorange.com)

3.Pauszpapírból




Kellékek:
  • kicsi befőttes vagy kiürült bébiételes üvegek
  • színes és fehér nyomtatópapírok
  • mintás pauszpapír, a kreatívból egy A/4-es kb 290 Ft
  • olló, cellux, éles kés
  • lyukasztógép
  • mécses vagy gyertya
Elkészítés

1. Mécsestartó
Az A/4-es papírokat félbevágtam, majd harmonika hajtással összehajtogatta, utána a hajtóvonalak mentén lyukasztottam sormintát. Kiegyenesítettem a papírt és celluxal felragasztottam a bébiételes üvegekre!

2. Mécsestartó
Félholdakat kell nagyon éles késsel vágni, majd mint a kis ablakot kihajtani.

3. Mécsestartó
Az A/4-es lapokat kettévágom, majd ráragasztom az üvegekre.

Tipp: Ha valaki akar gyertyát is önthet bele!
Ha nincs üveg kéznél, akkor az összeragasztott pauszpapírt tedd egy kávéscsészealjra, majd tegyél bele egy mécsest!

Az ötlet akkor jött, mikor már kidobni nem akartam a rengeteg babaételes üveget! Tavaly már gondoltam rá, hogy november 1-jén is ilyen gyertyatartókkal készülök hallottak napja alkalmából, persze valami paszteles színnel. Sokkal finomabb, mint azok a pirosas, giccses gyertyák, amiket akkor lehet kapni!

Remélem tetszik nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése