2012. február 20., hétfő

A 2012 Tavasz/Nyár hajpántjai

Már nagy lázban égek (nem tudom ti hogy vagytok ezzel), elkezdtem nézegetni a 2012-es év trendjeit. A hajas képekkel, cikkekkel kezdtem és örömmel tapasztaltam, hogy ebben az évben is nagy figyelmet szenteltek a hajpántoknak. Igazából nem tudom, hogy milyen újítást lehet még ezen a téren a bevezetni, akkora a választék, de nagyon tetszenek ezek az Asos képek, amelyeket lenn láthattok is!
Rengeteg anyag, textúra, forma, szín és stílus közül lehet válogatni, tuti, hogy egy párat készíteni fogok saját kezűleg is, ugyanis imádom a hajpántokat!
Készülök egy gyors hajpánt-készítéssel, amit kb. 5 perc alatt meg lehet csinálni, szerintem nagyon jó, ha hirtelen esti programra készülsz, de valami kis különlegességre vágysz.
Szóval nemsokára folytatom, addig is az inspiráció:

 Ti melyiket csinálnátok meg?

1 megjegyzés:

  1. A citromsárga hajpánt nagyon jó, nekem is van egy hasonlóm pirosba. Meg egy hatalmas csillogós, és úgy imádom. :) Kíváncsian várom a posztot a sajátodról. :)

    VálaszTörlés