2012. február 5., vasárnap

Valentin napi körmök

Nem nagyon szoktuk "ünnepelni" a Valentin napot, általában csak főzök valami finomat, vagy elmegyünk kajálni.
A sminkben és a körömfestésben viszont annál inkább. Nekem a körmökön leginkább ez a piros és a fehér festést jelenti. Készítettem is egyet!
A szívecskékhez lakkból matricákat csináltam, így egyszerűbb, mert bal kézzel eléggé ügyetlen vagyok. Elsőre mondjuk ez sem lett tökéletes, de azért nem rossz!

Itt nézhetitek meg a matricakészítést:
http://www.youtube.com/watch?v=BhD_Cz6zY-E&feature=related

Tippek:
  • Műanyag, fűzhető irattartóra is lehet csinálni
  • Cd nem kell így alá
  • Miután megszáradt 1 percre tedd hidegre és könnyebben lejönnek a matricák

Ezeket használtam:


Ti milyen manikűrt csináltok Valentin Napra?

    1 megjegyzés:

    1. Szép lett a körmöd, nagyon tetszenek a színek.:) Ez a matricás ötlet állati jó, tuti kipróbálom.;)
      (Andi)

      VálaszTörlés