2012. február 28., kedd

BYS Cosmetics rendelés

Tegnap megérkezett a BYS rendelésem a webáruházból. Erre az új sminkmárkára Suzie hívta fel a figyelmemet.
Ausztrál márka, mint azt már sokan tudjátok, több helyen lehet a webáruházon kívül is fellelni.

Magyar oldal: BYS Hungary
Ausztrál:         BYS Au

Olyan termékeket igyekeztem rendelni, amelyek jelenleg hiányoznak a sminkcuccaim közül, a bronzer egy vágyott dolog volt a koralpiros lakkal, illetve egy külföldi lánynál olvastam, hogy a Coral Blush nagyon hasonlít a Nars Orgasm pirosítójához.

Az alábbi termékeket rendeltem:
  • Baked High Shine Bronzer-01 Luminous Tan
  • Blusher-Coral
  • Eyeshadow-#Smokey Purples
  • Lipstick-Champagne Rain
  • Basic Nail Polish-Pretty as peach
  • Matte Nail Polish-Matte Coral

Tapasztalatok:
A webáruházas rendelés kicsit nehézkesen ment, törölni nem lehetett a kosárból, mert kitörölte az egészet. Végül kiírtam mit is akarok rendelni, majd egy "sütitörlés" után sikerül összekészíteni a kosarat. Lehet kérni személyes átvételt és 1000 ft körüli kiszállítást.
Személyesen a XIII. kerületben a Teve utcában lehet átvenni.
Átvett áru: A termékek egy fekete kis zsacsiba voltak beletéve, amin márkajelzés van. Minden áru szépen, becsomagolva a védőfóliába. 

Tesztek:
Webes rendelés alapján is elmondhatom, hogy a színek teljesen megfeleltek az elgondolásaimnak. Mondjuk a google-ban először persze rákerestem jó pár termékre.

Bronzer: Nekem tökély! Jó nagy! :) Nagyon szépen pigmentált, arany színű, meleg barna. Sajnos a képeken van egy kis korallos beütése, de a való életben nincs! Gyönyörű a fénye, az állaga megfelelő.
Pirosító: Egyáltalán nem matt! Van egy kis fénye, csillogása, így képek alapján tényleg Nars-os, ez is nagyon szép szín, szép fényű, nem poroz, könnyen felvihető.

Rúzs: Nagyon szépen fed, matt, nude szín.
Balról: Rúzs. Bronzer, Pirosító

Szemhéjpúder: Ne ezt sikerült leejteni! :( Először is ez sem matt! Minden szín lilás, az utolsó feketés-szürke, kicsit csillognak, de felvitel után nem látszik, csak a dobozban. Valóban kicsit poroznak, kíváncsi vagyok szemen hogyan mutat. Szerény véleményem szerint nem annyira pigmentáltak mint a blusher, bronzer.
Kicsit nehezen ment a színt megmutatni, mert több réteg kellett, az összedolgozással nem volt gond.
Nem tudom, de ez annyira nem jött be, így elsőre. Azért sminken, primerrel kipróbálom, hogy mégis mit ad.





Lakkok: Nagyon szép a szín. Kipróbáltam őket, a Matte Coral 1 rétegben is szépen fed, de azért majd még egy réteg nem árt a színért. Matt fényű.
A barack szín egy rétegben nem fed, kicsit csíkoz.
Erről igyekszem képet csinálni, csak most 1-1 ujjra vittem fel.

Összegezve:
Bronzer az első helyen áll. Matte lakkot még venni fogok, és rúzst is. BYS Eyeshadow 8 Pallet Diamond Shine Miami Beats-et szerettem volna még venni, de nem volt. Még egy-két szemsmink és ecset is érdekel, és remélem, hogy bővítik a kínálatot, mert sok kecsegtető termékük van.
Ennyi pénzért szerintem megéri.

Ti mit vettetek? Mire vetettetek szemet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése