2012. március 21., szerda

Chanel ihletésű DIY láncos, steppelt táska

Ezer éve vágyom egy ilyen táskára! Feketében. Még a The Hills-ben fedeztem fel először Lauren Conrad-nál, ő mindenhova ezt hordta, lezserebb vagy akár elegánsabb cuccokhoz is.
Tudom, már több márka is készített utánzatot, de valahogy mindig lemaradtam róla. Kb. két hónapja vettem a Vaterán 1500 Ft-ért egy használt táskát, bézs színben, igazából tetszett a színe, de az anyaga (műbőr) eléggé használt, kopott volt. A képeken ez nem igazán látszott. Hosszas gondolkodás után végül úgy döntöttem, hogy befestem feketére, egyrészt, mert ilyen színt akartam, másrészt talán így a külseje is újként hat.
Egy sima fekete textilfestéket használtam, ami a kreatív boltban vettem.
Ilyen volt:


Ilyen lett:

2 megjegyzés:

  1. Tök szép, sokkal jobb lett, mint volt! :) Megérte befesteni! :) Én is szoktam így kreatívkodni. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.és tényleg sokkal jobb feketében!:)

    VálaszTörlés