2012. március 28., szerda

DIY gyűrűk égethető gyurmából

Ezek a gyűrűk a hétvégi műveim, tavaszi színek, csillogással, virágokkal!
Az alapokat égethető gyurmából készítettem, ebbe kerültek bele a kristályok és a gyöngyök.






A hosszúkás gyűrű kellékei:
  • gyűrűalap
  • fehér égethető gyurma
  • gyöngyök, kristályok, kövek, gyöngykupak
  • ragasztópisztoly
  • lilás-rózsaszínes szikrázóan fénylő körömlakk, színtelen körömlakk
Elkészítés:
A gyurmát kilapítottam, majd kivágtam belőle egy hosszúkás téglalapot. Ebbe belenyomkodtam a gyöngyöket, kristályokat. Ráhelyeztem a gyűrűalapra, majd alacsony lángon kisütöttem.
Végül körömre való kristályokkal és lakkokkal díszítettem.
A képeken nem látszik, de gyönyörűen szikrázik, amikor a nap rásüt!

Nagyköves gyűrű
Kellékek:
  • gyűrűalap
  • barack színű gyurma
  • virágos mintájú papír (én egy női újság trendkiadásából vágtam ki)
  • üvegkavics, kő
  • ragasztópisztoly vagy pillanatragasztó
Elkészítés:
Kilapítottam a gyurmát, majd kivágtam a kör formát belőle. Kisütöttem. Kivágtam a virágos papírból egy kisebb kört. A gyűrűalapra ráragasztottam a kisütött kört, arra a virágos papírt, majd arra a követ.

Ennyi!
Remélem tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése