2012. március 6., kedd

DIY Prada ihletésű rózsás fülbevaló és gyűrű (Prada inspiration rose earrings and ring)

Imádom, hogy ebben a szezonban minden virágba borul! Így nem is volt kétség, hogy a Prada 2012-es ékszerkollekciójából készülni fog egy-két szép, színes fülbevaló.

Nézzétek csak:

Elég sokáig gondolkodtam, hogyan fogom megvalósítani. Az üzletekben már sokszor láttam ilyen rózsás bedugós fülbevalót, de mikor rájöttem, hogy milyen egyszerű elkészíteni, tudtam nem érdemes megvennem.
A lényeg a rózsán van, én süthető gyurmából készítettem és egyben bele is szerettem, szóval jó pár dolgot fogok még belőle készíteni!
Ennek készítéséről nem raknék fel videót, se leírást, mert annyi van a neten.

Itt megnézhetitek:
Forrás: Youtube/SweetNyrt

Nekem ilyenek lettek:
Fülik

Gyűrű


Kellékek:
  • Süthető gyurma (Kreatív boltok, Vatera)
  • Gyűrűalap, fülbevaló alapok
  • Gyöngyök, kristályok, damil, cérna
  • Szerelőkarikák
  • Csillámos lakkok, kristálykövek
  • Ragasztópisztoly, olló, tű
Elkészítés:

1. A rózsa elkészítése:
Érdemes többet készíteni, majd egy tepsibe betenni és a gyurmán leírtak alapján "megsütni". Figyelem: Kihűlés közben szilárdul!
Tipp: a fülbevaló bedugóját sütés előtt nyomjuk a gyurmába!

2. A fülbevaló készítése:
A saját elképzeléseink szerint készítsük el gyöngyfűzéssel a fülbevaló lógóját. Csillámos körömlakkal és kristállyal díszítsük a rózsát.
Tipp: a rózsát kenjük át színtelen lakkal, nagyon szép fénye lesz!

3. A gyűrű készítése:
Ragasztópisztollyal ragasszuk rá a gyűrűalapra a rózsát, majd lakkozzuk le a felületét.

Hogy tetszik? Ti megcsinálnátok?

2 megjegyzés: