2012. március 12., hétfő

Gyűrűtartó avagy a desszertes doboz újrahasznósítása

Nagy gyűjtögető vagyok, mindent megtartok, hátha egyszer jó lesz valamire!
Persze csak módjával!
Az ember nem is gondolná, hogy néha milyen jó, ha elrak egy-két dolgot! Egyrészt nem a kukába kerül, másrészt nem kell (sok) pénzt költenie, ha akar valamit.
A dobozokat mindig elteszem, főleg ha szépek, különlegesek.
Mostanában rákaptam a gyűrűkre, pedig idáig el sem tudtam képzelni egyrészt mert egy-két fehér arany és ezüst gyűrűt hordtam, másrészt mert van egy kis fémallergiám.
Na, igen, de miben tároljam őket és hogyan? Olyat szerettem volna, mint az ékszerboltokban van, hogy felülről jól látható legyen, elkülönüljenek, ne kelljen órákig turkálni és keresgélni.
Végül ilyen lett:

Kellékek:
  • műanyag doboz
  • szivacsdarab
  • kés, olló, ragasztópisztoly
  • textil
  • újságpapír
Elkészítés:
1. A doboz megtisztítása, embléma leszedése
2. A szivacs méretre szabása, négy részre vágása.(Több sort is lehet készíteni, attól függően, hogy hány gyűrűt teszünk bele.)
 3. A szivacsdarabok bevonása anyaggal (ragasztópisztollyal)
 4. A doboz aljának bevonása belülről egy szép papírral.

 5. A bevont szivacsok beragasztása a dobozba ragasztópisztollyal.
 Kész!
Bocsi, egy kicsit gyűrt lett az anyag, érdemes valami keményebb textillel dolgozni!

4 megjegyzés:

  1. Azta! Ez nagyon jó! Ilyen kreatív vagy?:) Tök tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Én valamelyik külföldi diy oldalon láttam, hogy csak simán csíkokra vágnak egy nem használt pólót, azokat a csíkokat feltekerik csigába és úgy ragasztják bele egymás mellé, így szivacsot sem szükséges venni. Az a baj, hogy nekem kb 100 gyűrűm van és egy elég nagy tartó kéne, hogy kényelmes helyük legyen...=/

    VálaszTörlés
  3. Köszi!
    Hú, nagyon szerencsés vagy, 100 gyűrű??!!:)
    Igen ez is jó ötlet, talán nagyobb doboz kéne....
    Vagy több doboz és valami szisztéma szerint szétválogatni!
    Amúgy te hogy tárolod?

    VálaszTörlés